środa, 1 kwietnia 2015

Pietruszkowe podsumowanie marca!


Postanowiłam wprowadzić pewną nowość na mojego bloga. Zobaczymy jak się sprawdzi. Podsumowanie miesiąca, po to aby Wam się przypomnieć oraz dla tych, którzy ominęli jakiego posta. A dla mnie, to również przypomnienie i pomoc na następne miesiące!
W tym miesiącu, zdecydowanie szydełko było numerem jeden! Udało się zrobić trzy maskotki oraz mini Kerbalka. Coś czuję, że następny miesiąc będzie podobny, choć muszę pomyśleć nad jakimś urozmaiceniem ;).

Na wiosnę nowy miś



Mysz, szydełko, włóczka i wiosenne wariacje



2 IN 1, czyli co przyniesie połączenie mojej i jego pasji - Kerbal Space Program




Pan Króliczor zdobył nagrodę popularności :)

A tym czasem na Instagramie...


I tak wyglądał mój MARZEC.
Od picia kawy, przez ciągłe szydełkowanie, 2 wspaniałe tygodnie w Polsce,
aż do końca miesiąca i świętowania "nastych" urodzin :).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...