piątek, 6 marca 2015

2 IN 1, czyli co przyniesie połączenie mojej i jego pasji - Kerbal Space Program


Zapewne, zupełnie nie wiecie o co chodzi. Jeśli znalazłby się choć jeden czytelnik (oprócz "jego"), który by znałby tą postać, byłabym pełna podziwu. Nie martwcie się, ja też długo nie wiedziałam o jego istnieniu... 
Jednak przyszedł czas, kiedy to mój mężczyzna zaczął mu poświęcać znaczną część czasu, a jego kosmiczne podróże, stały się niemal codziennością. Nie jestem w stanie wytłumaczyć Wam, o co  tak na prawdę chodzi, więc posilam się słynną Wikipedią i cytuję:

"Kerbal Space Program (KSP) – komputerowa gra symulacyjna tworzona przez studio Squad, która pozwala graczom prowadzić swój własny program kosmiczny: budowanie i wysyłanie swoich samolotów i rakiet w przestrzeń kosmicznąGra pozwala graczom budować i wysyłać swoje rakiety w przestrzeń kosmiczną. Rakiety są zbudowane z gotowych modułów (części), takich jak silniki, skrzydła, koła, zbiorniki z paliwem i stateczniki."
Zainteresowanych odsyłam do źródła :). 


Dostałam zadanie - wyszydełkowanie jednej z postaci. Pierwszy raz robiłam coś na "wzór". Musiałam sama zaplanować każdy słupek, detal, tak aby efekt końcowy był jak najbardziej zbliżony do wzoru. Nie można go nazwać pięknym, a nawet ładnym, ale coś w sobie ma ten zielony stworek :).

Raz, przed kolacją, dostałam pozwolenie i instruktarz wystartowania rakiety oraz lotu do orbity. Niestety (chyba jednak stety ;)), cała ta przygoda mnie nie wciągnęła i nie zrobiła na mnie wrażenia.
W tym momencie, chyba kończy się połączanie naszych pasji! :)

Miłego, słonecznego weekendu! :) 



2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...