czwartek, 31 października 2013

A może by tak bombka na Halloween - nie straszna, z pomarańczowym sercem jak dynia i może tak całkiem sympatyczna.

Nie stworzyłam nic specjalnego na dzisiejsze święto, bo go raczej nie obchodzę.
Całkiem przez przypadek, w zeszłym tygodniu dostałam dynię.
Miałam nawet czyste intencje zrobić z niej przeraźliwego potwora...
ale po pewny czasie, siłując się... poddałam się i pociachałam ją na kawałeczki.
Z jednej, dorodnej, 10 kg sztuki powstały dwie, pikantne zupy krem, placuszki i jeszcze trochę zamroziłam.
Powiem szczerze, że warto było ją poświęcić w celach kulinarnych!


Postanowiłam nadrobić moje braki i pokazać dziś nową bombkę, 
taką trochę nawiązującą do Halloween....

przynajmniej kolorystycznie ;).



Bombka powstała na zamówienie,
 na wzór tej, którą pokazałam parę postów wcześniej. 


Produkcja bombek trwa.
Wczoraj na jednej straciłam igłę, 
a dziś szykując wiązanki na cmentarz, przycięłam palec sekatorem. 
Mam nadzieje, że to koniec niepowodzeń!


Życzę wszystkim świętującym i bawiącym się dziś 
dużo strachów i cukierków,
a jutro spokoju, rodzinnych wspomnień i pięknej pogody.


Buuuuuuuuuuuuuuuuu............!
;)

3 komentarze:

  1. Świetnie wygląda w tych kolorkach - cekinowe serduszka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestandardowe połączenie kolorystyczne - wyszło super! :) Widze paznokcie pod kolor! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...