sobota, 23 marca 2013

Sprawy organizacyjne i inne

Dziś chcę napisać o kilku sprawach...

Po pierwsze!

Wczoraj szczęśliwie udało mi się wygrać Candy na Biolożkowym blogu!!! 
Byłam bardzo zaskoczona, znając moje szczęście, ale że jako jedyna miałam podwójną szansę i los tak chciał, to nie będę protestować ;). Nie wiem, czy pamiętacie, jak raz opublikowałam posta z wiosenną stylizacją. To właśnie o tą zabawę chodzi :). Dziękuję bardzo organizatorce, za tak fajne wyzwanie i prosimy  o więcej ;). Crazy Owl jest moja!!!! Jak do mnie przyleci, to wrzucę zdjęcia, jak się u mnie zadomowiła.

Po drugie!

Udało mi się, jakimś cudem wyczarować jajeczka na jutrzejszy, wielkanocny wpis!
Jeszcze dziś czeka mnie sesja, obróbka, ale chyba dam radę. Jeśli nie zasnę... Zdecydowałam się na jajeczka, bo znalazłam kilka wyzwań o tej tematyce. Jednak kolejny raz udowodniłam sobie, że nie przepadam za tą robotą. W tym roku to na pewno ostatnia próba, bo pewnie w przyszłym znowu się skuszę, jak zobaczę jakie inni cuda potrafią zrobić.
Zostając przy temacie, wczoraj posiałam rzeżuchę oraz zakupiliśmy piękne stokrotki. Szkoda tylko, że za oknem tyle śniegu...

Po trzecie!

Jak w czwartek złapałam za pędzelek, farbki, klej i serwetki, tak ozdobiłam prawie całą skrzynkę. Na prawdę tęskniłam za tym... Dziś już szły prace wykończeniowe i teraz stoi koło mnie taka ukończona, słodka skrzyneczka. Jak już wcześniej pisałam ma być ona prezentem, więc zdjęcia mogę zamieścić dopiero po jej wręczeniu, ale może jakiś mały rąbek tajemnicy szybciej zdradzę.

Po czwarte!

Pracuję nad nową zawieszką i znowu będzie całkiem coś innego, choć w tej samej stylistyce. 

Po piąte!

Zastanawiam się nad zorganizowaniem jakieś zabawy, ale na razie nie mam czasu na dokładne jej obmyślenie. Myślę, że tuż po świętach coś tam się pojawi i już teraz zapraszam!

Tyle ogłoszeń na dziś. Jutro zapraszam na różowe jajeczka!


3 komentarze:

  1. Ja będę mieć na Wielkanoc wiosenną owieczkę:). Już ma część garderoby - turkusowy płaszczyk i zieloną sukienkę w groszki:). Tylko samej owieczki jeszcze nie ma:). Poszewka też będzie się szyć:). Czekaj spokojnie:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pisałam u Biolożki, ale powtórze - Zazdroszczę Ci crazy Owl! Jest genialna! Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zabawy! Chętnie wezmę w niej udział :) Myśl myśl :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...