wtorek, 14 kwietnia 2015

Małe, królicze fotostory


Pamiętacie tego stwora?

Jakiś czas temu występował na blogu w samej bieliźnie. O tutaj właśnie :). Postanowiłam posłuchać jego próśb i tak powstały ogrodniczki oraz trampki, co by się więcej nie wstydził. Przyznaję - spodnie kombinowałam na podstawie pewnego tutorialu, ale buty, to od początku do końca mój projekt!




Królikowi, tak spodobało się nowe uranie, że chętnie i dumnie pozował. Nieźle się razem bawiliśmy, co chyba widać? Ja wprawdzie słabo wystrojona, ale z założenia miałam stać po drugiej stronie obiektywu.


 Jak to chłopak, chętnie wspinał się na górki, skałki, a nawet drzewo!




Nie powiem, podrywacz i bajerant też z niego niezły ;)


Na koniec grzecznie podziękował i wrócił do lasu. Obiecał mi kolejne spotkanie, a tym czasem
Wy wypatrujcie go na wiosennych spacerach!


Zdjęcie zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy :)

10 komentarzy:

  1. Fajny ten królik i okoliczności przyrody jakie ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łajdak, ale uroczy :P Mam nadzieję, że podziękował Ci za ubranko?? Kapitalna historia i cudne zdjęcia :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękował :) Dobrze, że zima się skończyła, bo dostał tylko letnią wersję ;)

      Usuń
  3. Świetny! I super sesja zdjęciowa :). Garderoby by mu nie jeden królik pozazdrościł!

    OdpowiedzUsuń
  4. najfajniejsza ostatnia fota :P jeszcze gdyby pomachał ogonkiem - dziękuję za udział u wyzwaniu AP -Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kroliczek jest przeuroczy, po prostu zlamal mi serce. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fotorelacja!!:) i okolica w której przyszło Ci spotkać owego króliczego jegomościa jakże uroku pełna:) ..mieszkasz w tak bajecznym miejscu?:) Pięknie:)
    Wczoraj po raz pierwszy umieściłam wpis z nowym logo;) zajrzyj:))
    Dziękuję raz jeszcze!:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam :) Tegoroczną Wielkanoc spędzałam we Włoszech i nie ma co ukrywać jest tam przepięknie :) Na Twoim blogu byłam, zobaczyłam i bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...