wtorek, 24 lutego 2015

Moja czapka w wielkim świecie fotografii


Wracam do tematu czapek, ale tym razem to nie takie zwykłe nakrycie głowy. Podjęłam się się zadania i wyszydełkowałam kilka akcesoriów na dziecięce sesje zdjęciowe dla fotoinlove.pl :).
Pod linkiem możecie znaleźć czapeczkę w czasie "pracy".


Było to dla mnie bardzo pozytywne doświadczenie, bo mogłam trochę poszaleć, a jednocześnie spróbować nowych rzeczy. A jak już zdążyliście się przekonać, JA KOCHAM NOWE WYZWANIA :D


Z niecierpliwością czekam na kolejne podobne wyzwania, a na razie realizuję swoje pomysły i czekam na lepsze światło do fotografowania ;). Jednocześnie szczerze polecam fotoinlove.pl, nie tylko do sesji maluszka :)





2 komentarze:

  1. Superowa czapa!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gdybym mógł to również moje czapki i kapelusze fotografowałbym gdyż jest ich trochę. Teraz już czekam, aż będę mógł znów nosić świetny kapelusz letni https://hatfactory.pl/31-kapelusze-letnie-meskie gdyż dla mnie jest to wręcz nieodłączny element garderoby w letnie miesiące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...