piątek, 14 marca 2014

Kolejne etui

Po tym, jak uszyłam etui na mój telefon,
dostałam zamówienie na kolejne,
które dziś Wam pokazuję.
Na szczęście,
jakiegoś tam rodzaju reakcja łańcuchowa trwa
i po uszyciu tego,
pojawiło się kolejne :)
Mam nadzieję, że jak już je zrealizuję,
to dobra passa dalej będzie trwać!
 
 
Pracowałam na grubym, impregnowanym filcu,
oczywiście w kolorze szarym,
bo to dla mnie najlepsza opcja ;)
 
 
Ozdobiłam je cienkim filcem oraz kolorowymi nićmi.
To etui nie jest zapinane,
ale jest tak uszyte,
że telefon jest bezpieczny i łatwo dostępny.
 

Ostatnio zrobiłam parę rzeczy,
z których na prawdę jestem zadowolona.
Chodzi tu między innymi o moje EkoTorby!
Niektóre mają już nawet nowych właścicieli.
Obiecuję, że w kolejnym poście pokaże jedną z nich.

 
A na koniec jeszcze coś specjalnego.
W zeszłym tygodniu,
w szkole robiliśmy bukieciki.
 

Mój z drobnych, białych goździków :)
i z naturalną kryzą.


Do tej pory wygląda pięknie świeżo :)

 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...