wtorek, 18 marca 2014

Kolejna EKO

Do zrobienia tej torby, 
zainspirowało mnie znalezione w internecie zdjęcie,
 jakiegoś egzotycznego ptaka.
Poszłam w trochę inną kolorystykę,
ale jest on równie barwny.


Muszę przyznać, 
że praca nad tą torbą, 
sprawiła mi wiele przyjemności. :)



Jedyną ozdobą ptaka,
jest jego oko,
które odbija światło i ładnie pobłyskuje.


W środku oczywiście firmowa pieczęć!



Torbę ozdabia pasek koronki...


i wstążka z rzemyka.


Torba ma już nowego właściciela :)
mam dzieję, że będzie dobrze służyć!
A ja czekam na kolejne zamówienia!!!

A na razie zgłaszam torbę na wyzwanie do Art-Piaskownicy










7 komentarzy:

  1. Niesamowity jest ten filcowy ptak jesteś Wielką Artystką !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego miłego komentarza jeszcze nie dostałam, dziękuję!

      Usuń
  2. wspaniała praca!!!!!!!!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ptaszysko! Podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca nad tą torbą była prawdziwą przyjemnością :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...