środa, 15 lipca 2015

Wielki powrót Kerbala i wakacyjna przerwa!

kerbal, kerbal space program, kerbal crochet, crochet, szydełko, maskotka

Nie wiem, czy pamiętacie ostatni post, którego bohaterem był ten zielony stworek. Jeśli nie, to zapraszam <TU>. Myślałam, że to będzie jednorazowe spotkanie, ale jak widać nie do końca.

kerbal, kerbal space program, kerbal crochet, crochet, szydełko, maskotka

Uaktualniając, zamiłowanie mojego D. do tej gry wcale nie zmalało. Nadal siedzi po nocach i buduje rakiety, a mi wmawia, że ostatnio tak mało gra. Co więcej zaraził swojego brata i właśnie, dla niego powstał Kerbal nr 2.

kerbal, kerbal space program, kerbal crochet, crochet, szydełko, maskotka

A dla mnie, to była przyjemność, znów trochę pogłówkować i wyszydełkować nową postać. Wzorowałam się na pierwszym, choć wzór nigdzie nie zapisany, tylko to co w głowie zostało. Chyba wyszedł trochę lepszy niż ten pierwszy, co z kolei spowodowało zazdrość mojego D. Z pewnością fryzura  jest bardziej stylowa ;)

kerbal, kerbal space program, kerbal crochet, crochet, szydełko, maskotka

Tym wpisem żegnam się z Wami pewnie na cały miesiąc. W niedzielę wyruszamy na wakacyjną przygodę i wracamy dopiero w połowie sierpnia. Możliwe, że w drugiej połowie roku nadejdą spore zmiany dla tego miejsca. Od dwóch miesięcy myślę, planuję i chyba się już zdecydowałam. Trzeba będzie wziąć  się do roboty i dopracować wszystkie szczegóły. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i zaakceptujecie zmiany. Chcę się rozwijać, a to chyba dobrze?

Oczywiście odsyłam również na Fecebook, a przede wszystkim w tym okresie na Instagram, gdzie znajdziecie najwięcej ciekawych zdjęć z wakacji. 

Pozdrawiam słonecznie 


2 komentarze:

  1. Rozwój jest zawsze dobry! Trzymam kciuki :).

    Chyba muszę do Ciebie zameilować i dopytać się o te wielkie zmiany no i wakacje ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...