czwartek, 30 października 2014

Opaska na zdjęciu, a rzecz o czymś zupełnie innym


Dopadł mnie...

Już trzeci raz kasuję, to co napisałam pod tym stwierdzeniem. Nie chcę zbytnio marudzić, bo pewnie to chwilowa słabość. Zbliżają się drugie urodziny bloga, a ja nie jestem pewna, czy ma on dalej tak samo wyglądać. Czy warto wprowadzać jakieś zmiany? W sumie już od jakiegoś czasu, nurtuje mnie ta myśli... Chciałabym czegoś więcej, a nie do końca wiem, czy dam radę...



Nooo nic. To chyba tyle na dziś. Jutro święto duchów, straszydeł i innych dziwaków. Nasza dynia czeka na ten dzień już prawie miesiąc. Jutro jej wielki dzień, a w następnym tygodniu w mojej kuchni zagoszczą wszelkie dyniowe potrawy!



2 komentarze:

  1. Koraliczki na kokardce wyglądają szalenie uroczo. Gdy byłam mała, mama odwracała szklankę, zanurzała krawędź w miseczce z wodą, a potem w cukrze. I właśnie tak wyglądający cukrowy paseczek powstawał :) Co do zmian co zawsze fajnie poeksperymentować. Tylko tak, żeby w ewentualności móc powrócić do starego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zmuszaj się do niczego! Daj sobie trochę czasu :) Kokarda bombowa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...