wtorek, 19 sierpnia 2014


Minął miesiąc od ostatniego wpisu,
a ja nawet nie wiem,
gdzie ten czas uciekł.
Właśnie włączyłam tv,
a tam film "Julie i Julia",
znacie?
Już go widziałam, 
ale chętnie jeszcze raz rzucę jednym okiem.
Drugim,
spoglądam tu!
W monitor,
gdyż film ten,
łączy w sobie dwie cudowne pasje
- gotowanie i blogowanie.
Dziś już upiekłam biszkopt,
drożdżowe, słone paluchy
i  nastawiłam ogórki małosolne.


Teraz czas na to drugie - N O W Y  POST na blogu!
Dodam jeszcze,
że całe rano szyłam nowe etui na komórkę.

Podsumowując, kończące się lato, jesienna aura,
sprzyja powrotom do pasji:
szycie, gotowanie, blogowanie!
Już Was nie opuszczę na tak długo :)



1 komentarz:

  1. Miło, że wróciłaś! :) Czekam na nowe.
    Ja również odczuwam, że chętniej do tego laptopa zasiadam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...