poniedziałek, 5 maja 2014

Torba na zamówienie

Nowy tydzień się zaczyna,
a że mi zostały jeszcze 3 dni wakacji, 
to pokażę Wam torbę,
nad którą pracowałam jeszcze przed urlopem.


Na torbie miał się pojawić motyw ze zdjęcia powyżej,
 ze zmienioną kolorystyką.


Efekt końcowy wyglądał właśnie tak!





To było bardzo fajne wyzwanie.
Teraz czekam na kolejne!
Pierwszy raz robiłam motyw, składający się z tak wielu pojedynczych elementów.
Jestem zadowolona z wyników pracy i mam nadzieję, 
że torba będzie długo służyć! 



3 komentarze:

  1. Jej, wyfilcowałaś to! Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję umiejętności :) niezwykła torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Bardzo ładny motyw i kolorystyka. Fajnie jest kiedy możemy mieć rzeczy niepowtarzalne! pozdrawiam Joanna z kolorowezycie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...