czwartek, 27 marca 2014

Bardzo zaległy post... ale warty pokazania!

Kiedy zobaczyłam u Zielonej Krówki,
w jednym z postów,
etui na kolczyki,
pomyślałam, że koniecznie muszę wykonać coś podobnego.
A, że zbliżały się urodziny mojej siostry,
postanowiłam jej sprezentować wykonaną pracę.


Z dumą ogłaszam,
że w tym momencie Helcia poszła w ruch!
Wypróbowałam przeróżne ściegi.
Wiele prułam, złamałam igłę, a nawet w pewnym momencie maszyna prawie leciała przez okno.
Niestety nie wszystko wyszło mi idealnie,
ale siostra wybaczyła!



Na okładce pojawiła się niebieska panienka ;)


Jako zamknięcie wykorzystałam jedną z tasiemek.


Etui składa się z czterech "kartek" (nie wiem jak je nazwać ;))
Po dwie białe i granatowe.
Każdą z nich, inaczej ozdobiłam - filcem i ściegami.






Powoli zbieram się do uszycia kolejnego....
ale chyba jeszcze minie trochę czasu, 
bo jak na razie mam w głowie torby i podkładki pod kubki!

Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Super patent! Mi również by sie przydała taka kolczykowa organizacja. Wszystkie sztyftowe kolczyki mam wsypane do pudełka i czasem ciężko jest coś znaleźć.

    Fajnie, ze przyjazn z Hela sie rozwija :). Mam nadzieję, że nie obraziła sie za złamana igłę ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i wykonanie. Bardzo oryginalny prezent. Pozdrawiam! Joanna z kolorowezycie.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, że świetny pomysł? A ja go upatrzyłam u Marty z Niby-Nic ;) - jak się fajnie rozchodzą dobre internetowe pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...