niedziela, 5 stycznia 2014

Świąteczny wieniec

Mam wrażenie, że przepadłam...
Zagubiłam się w wolnym i chyba pobombkowym czasie...
Poszukuję inspiracji do działania w nowym roku.
Jak na razie, to marne są tego skutki i muszę się bardziej postarać!
Weekend spędziłam w szkole, a co za tym idzie marzę tylko o śnie ;).
Wczoraj przytłoczyli nas materiałem na egzamin, który ma już być za 2 tygodnie,
a dziś prawie cały dzień drutowałyśmy, wyginałyśmy i układałyśmy kwiaty.
Przyjemne, ale duszna sala i "wspaniałe" oświetlenie prowadzi tylko do bólu głowy.


Pomału kończąc świąteczny czas, 
chcę Wam pokazać jeden z wianków, 
który miałam przyjemność wykonać w tym roku.


Wieniec powstał na bazie sztucznego igliwia, 
aby mógł trochę dłużej posłużyć.


Ozdobiłam go trzema bombeczkami o średnicy 6 cm, 
które sama wyfilcowałam i ozdobiłam.


Kokardą z jasnozielonego i bordowego filcu, 
ozdobioną cekinami oraz malutkimi, czerwonymi, matowymi bombeczkami.


Dodatkowo poprzyczepiałam wstążeczki - złoto, bordo, zieleń, 
a także dokleiłam dość sporą ilość szyszek.


Osobiście nie przepadam, że sztucznymi roślinami,
ale muszę przyznać, że w tej wersji wianek prezentował się ok :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...