czwartek, 21 listopada 2013

Słoneczna bombka na szary dzień

Od paru dni za oknem straszna szarzyzna,
a ja mam jej serdecznie dość!



Przydało by się kilka, ciepłych promieni słonecznych, 
bo jak tak dalej pójdzie,
to się zbuntuję i również zapadnę w sen zimowy!
I będzie po prostu koniec filcowania! ;)


Dziś również i dla was trochę mocnych barw na przebudzenie, 
bo już jutro zaczyna się weekend.
Ja w prawdzie idę do szkoły i nawet mam egzamin,
ale nie zamierzam marudzić z tego powodu.
Jestem w pełni zadowolona z florystycznej przygody!


Pewnie nie wielu z Was wie, że już prawie za 2 tygodnie,
BLOG będzie świętować swój roczek!
Z tej okazji szykuję coś specjalnego i zachęcam do zaglądania.
Na razie mamy 8401 odwiedzić i liczę, że ta liczba będzie znacznie pokaźniejsza w samą rocznicę!

Pozdrawiam! :)


2 komentarze:

  1. Cudnie i świątecznie, podoba mi się bardzo:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, każda kolejna bombka podoba mi się co raz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...