sobota, 22 czerwca 2013

Rolki :)

Wiem, wiem... dawno mnie tu znowu nie było i strasznie mi smutno z tego powodu! Staram się coś tam pomalutku dłubać, ale jak na razie ciężko mi to idzie. Na szczęście dostałam specjalne zamówienie i to mnie zmobilizowało do pracy!


Pierwsza rolka powstała w przeciągu dwóch dni, a druga w jeden, to nie tak źle ;), ale w tym czasie miałam wolne. Gdybym nie miała zamówienia, to pewnie za nic bym się nie wzięła, tylko gniła na kanapie przed tv :P.



Rolki powstały, już dobrze znaną, moją techniką :)


Miały być identyczne do pary :)


Na początku się obawiałam jak to wyjdzie, czy uzyskam odpowiedni kształt. Myślę, że wyszło całkiem nieźle :D.


Mi niestety, w tym sezonie, jeszcze nie udało się pojeździć. 
Brakuje sił i czasu, a jak już jest, to nie ma pogody :(.

4 komentarze:

  1. Superowe są!! Mobilizuj się częściej Pietruszeczko :)!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się marzy jazda na rolkach! Ale nie mam tu za bardzo warunków... Zresztą sztuki hamowania nie opanowałam jeszcze do perfekcji ;).

    Bardzo mi się podoba Twoja realizacja zadania! Roblki wyszły superQ Obdawowana osoba na pewno będzie zadowolona :). Daję 10/10! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Roleczki wyszły super. I jak precyzyjnie wykonane. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Ależ perfekcyjne wykonanie. I ależ przypominają o tej przyjemności wiatru we włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...