środa, 8 maja 2013

Wspaniała niespodzianka i "Podaj dalej"

Wracałam dziś sobie do domku, taka zmęczona i wykończona...
Otwieram skrzynkę pocztową, a tam zieloniutka koperta zaadresowana do mnie :D. 
Listonosz, to chyba ma już dość, bo codziennie musi mi coś przynosić ;). 
Patrzę od kogo? HA! Od mojej przyjaciółki Basi z bloga http://felt-ribbon.blogspot.com
Otwieram, a tam prześliczna, przewspaniała, idealna kartka dla mnie - dla Pietruszki ogrodniczki ;)! 
Tak mi się podoba, że muszę się pochwalić i Wam pokazać ;).


Dziękuję bardzo Basiu :) prawie za 2 tygodnie się widzimy!!!

Dodatkowo dziś pokazuję zakładkę do książki, jaką zrobiłam w ramach zabawy "Podaj dalej". Mogły się zgłosić 2 osoby, ale cieszę się, że chociaż jedna się skusiła.



Zakładka powędrowała do Zanci
której również wysyłałam paczuszkę w ramach Wymianki Kwiatowej.



4 komentarze:

  1. Cieszę się, że kartka-niespodzianka zadziałała, jak zamierzałam :).

    "Zarządzanie i pielęgnacja terenów zieleni" mnie rozbawiło ;). Dobra prezentacja zakładki :)!

    Ja się chciałam zgłosić na to "podaj dalej", ale postanowiłam dać szansę blogerkowm z Polski. Zresztą zaplanowałyśmy sobie już wymianę :). Dostanę swój brelok :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa zakładka :). Podoba mi się :). Karteczka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest cudowna! A zakładka bardzo pomysłowa - nigdy nie widziałam takiej filcowej zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakładka i karteczka są prześliczne:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...