poniedziałek, 17 grudnia 2012

Już za tydzień Wigilia!

Ostatni tydzień przed Świętami, to czas przygotowań, porządków i innych domowo sklepowych akcji ;). Ja dla relaksu zaczynam moją przygodę z filcowaniem! Już rok temu czytałam o tej metodzie i bardzo mnie zainteresowała. Niestety tak jakoś się złożyło, że skończyło się tylko na szukaniu informacji na ten temat. W Tym roku postanowiłam spróbować! Po przestudiowaniu różnych ofert w sklepach internetowych w końcu złożyłam zamówienie na wełnę, igły, podkładkę i różne styropianowe figury. Zaczynam od filcowania na sucho, może za jakiś czas skuszę się na drugą metodę. I tak o to w ciągu dwóch dni powstała moja pierwsza bombka wykonana tą metodą.


Wełna czesankowa, dwie grubości igieł i kula styropianowa. 


 Niestety nie obyło się bez ofiar. Złamałam jedną igłę, ale na szczęście palce całe ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...